منتـديات مكتـــوب الاستراتيجية للبحث العلمي MAKTOOB
رواية أسيرة الماضي 170548925725661


انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتـديات مكتـــوب الاستراتيجية للبحث العلمي MAKTOOB
رواية أسيرة الماضي 170548925725661
منتـديات مكتـــوب الاستراتيجية للبحث العلمي MAKTOOB
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

رواية أسيرة الماضي

اذهب الى الأسفل

رواية أسيرة الماضي Empty رواية أسيرة الماضي

مُساهمة من طرف ♕ فخآمة أوركيـد ♕ الجمعة ديسمبر 15, 2023 11:10 pm

رواية أسيرة الماضي بقلم منال عباس
موقع أيام نيوز
يا دوب لسه واصله من الجامعه ودخلت الشقه لقيت ريحة السمك ماليه الشقه ...يووووه والنبي يا ماما انا مش بحب السمك ...وانتى عارفه دا كويس..لقيت فجأة صوت جاى من ورايا وبيقول هتحبيه ...لفت وشي اشوف مين دا ...لقيت شاب طويل ووسيم وشعره ايه حاجه كدا تحفه اسود وناعم ..وقفت تنحت فى ملامحه ...ابتسم ليا......فانكسفت ..
انت مين يا أخ ...ومين دخلك بيتنا ...اوعى تكون حرامى ومش عارفه ليه افلام الاكشن اللى مأثرة فيا بقلم منال عباس...ولقيت نفسي بصوت ..بصوت عالى ..حرامى ....حرامى 
لقيته فجأة قرب منى وحط أيده على بوقي ....هش فضحتينا منك لله ....
نسيت اعرفكم بنفسي ...
انا سلمى فى كليه تجارة وإدارة الأعمال جامعه حلوان عندى 22 سنه فى اخر سنه ... شكلى الحمد لله حلو جمال رباني ..ورثته عن تيته مامت بابا ...بيقولوا عليا مجنونه شويه ...بس اعمل ايه افلام الخيال العلمي والاكشن ولا الروايات مجننانى ..وبحبها اوووى ...هتعرفونى اكتر مع الاحداث 
نرجع للواد المز اللى فى بيتنا دا 
سلمى بصعوبه وهو حاطط أيده لسه على بوقها ما تقول انت مين وفين ماما ...اوعى تكون قټلتها وبدأت فى البكاء ...
بعدت عنه ما هو المنظر مش طبيعي لو حد شافنى كدا مع اللى قتل أمى
سلمى حرام عليك هى عملت ليك ايه علشان ټقتلها. دا حتى ماما طيبه وحنينه ...ولو كنت مزنوق ومحتاجين قرشين كانت ساعدتك ...منك لله ...خليتنى يتيمه اب وام ...ما بقاش ليا حد تانى فى الدنيا ...بقلم منال عباس هعيش لمين ..بعد كدا ...وفضلت انوح على اللى هيجرا ليا ..وهو واقف مبتسم ما اعرفش على ايه ...ما سكتش ...غير لما سمعت صوت ماما جاى من برا الشقه ...وبتقول لواحده معاها ...من بكرة الشقه هتكون جاهزة أن شاء الله 
ويلا بقي الغدا جاهز وزمان سلمى رحعت من الجامعه ..
جريت على ماما احضنها وانا لسه بعيط 
سلمى ماما حنان حبيبتي ..الحمد لله انك لسه عايشه ...ولقيت الست اللى مع ماما ..بتقول 
كريمه بسم الله ما شاء الله ...ايه الجمال دا كله وبتبص للشاب اللى واقف وتشاور عليا ...
حنان مالك يا سلمى ..وغمزت ليا انى أهدى واعقل شويه ..



ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ
رواية أسيرة الماضي 168577812043364
♕ فخآمة أوركيـد ♕
♕ فخآمة أوركيـد ♕
♔ السمو الملكي ♔
♔ السمو الملكي ♔
جائزه تسجيل للعام 10 اعوام
تاج 100 موضوع
جائزه عدد النقاط
تاج المواضيع
جائزه المواضيع امميزه
عدد المشاركات بالمواضيع المميزه
جائزه الاعجابات

عدد الرسائل : 1149
العمل/الترفيه : ترى كل الفصول " اربع " .. وحبكـ فصلي ... الخـــامس .. !
الابراج : الجدي الثعبان
الموقع : https://stst.yoo7.com
احترام القانون : رواية أسيرة الماضي 69583210
المزاج : كليوباترا
نقاط : 20962
السٌّمعَة : 25
تاريخ التسجيل : 28/02/2008
تعاليق : جــالــسه ببحـالــي ولـحـالــي
هـزنــي الــشــوق وذكــرتــك
يعني معقولة يا غالي كل هذا وما وحشتك ؟؟
------------

الأهمية في البحث العلمي تعني القيمة والأثر الذي يمكن أن يحققه البحث العلمي
في حل المشكلات وتطوير المعرفة في مجال معين، و يتم تحقيق الأهمية من خلال
توفير إجابات واضحة ودقيقة للأسئلة البحثية، وتقديم حلول للتحديات العلمية والتكنولوجية المعقدة.

انثى رواية أسيرة الماضي 168577812041052
رواية أسيرة الماضي 71

رواية أسيرة الماضي 17091472744831
رواية أسيرة الماضي 41
رواية أسيرة الماضي 16737366727412
رواية أسيرة الماضي 170367735118151

https://stst.yoo7.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى